Brand building
Pokud se snažíte dlouhodobě rozvíjet svou značku, pak určitě hledáte tu nejlepší cestu, jak se odlišit od konkurence a prosadit se na trhu. Budováním značky vás provedeme, ať rozjíždíte startup, nebo jste zaběhnutá firma.
Poptejte násZadání
Proces tvorby značky nezačíná vymýšlením názvu nebo kreslením loga. Prvním krokem musí být vždy kvalitní zadání. Jelikož do toho s vámi jdeme již od prvního kroku, zadání pro vás vypracujeme. Na první schůzce si společně projdeme všechny podklady, prodiskutujeme váš pohled na vaši značku, vaše vize a plány.
Zadání bude sloužit jak vám pro ujasnění představy o nové značce, tak i našim idea makerům a designérům při tvorbě názvu, loga a vizuální identity.
Strategie
Kde začíná tvorba nové značky? Základem je zjistit, co má nová značka přinášet, jak se liší od konkurence, jaké jsou její hodnoty, jaké je její poslání. Pomůžeme vám definovat vizi a misi značky a položit tak její základy. Stanovíme archetyp značky. Na těchto základech budeme společně stavět vše ostatní. Od strategie značky se odvíjí nejen název a logo, ale i veškerá komunikace, a to jak směrem k zákazníkům, tak i k vlastním zaměstnancům.
Tvorba názvu (naming)
Ve fázi hledání názvu máme již velmi konkrétní představu o vaší značce. Víme, v čem se liší od konkurence, jaké má poslání a s čím by si ji měli zákazníci spojovat.
Na samotnou tvorbu používáme řadu různých nástrojů a technik. Výstupem je většinou několik desítek návrhů, ze kterých vybereme na základě kvalitativních kritérií ty nejlepší. Dobrý název musí být zapamatovatelný, čitelný, a budete k němu potřebovat internetovou doménu.
A samozřejmě ho musíte mít rádi a sžít se s ním;)
Logo
Logo má být tváří značky. Klienti si ho musí zapamatovat a na první pohled spojit s vaším produktem nebo službou. Logo ztvárňuje vaši značku, musí symbolizovat to, co váš brand představuje. Víme, že logo bude provázet vaši firmu dlouhou dobu, proto jeho návrhu věnujeme náležitou pozornost.
Při tvorbě loga klademe důraz na jednoduchost, čistotu, údernost a skrytou symboliku. Vždy stavíme na strategii značky, vaší vizi, misi a hodnotách.
Vizuální styl
Logem tvorba vizuální identity vaší značky jen začíná. Hned po logu se vrhneme na barvy, fonty, ikony a další grafické prvky. Vizuální identita musí mít jasná pravidla, aby všechny výstupy vaší firmy byly jednotné. Jen tak se vaši klienti i zaměstnanci ztotožní s vaší značkou.
Po nastavení všech pravidel a náležitostí vám dodáme brand manuál, který obsahuje strategii značky, pravidla pro práci s logem a kompletní nastavení vizuálního stylu.
Implementace
Gratulujeme. V této fázi máte hotovou značku včetně strategie, názvu, loga a vizuální identity. Nyní je třeba se značkou začít pracovat. I s tím vám samozřejmě pomůžeme. Navrhneme všechny materiály, od vizitek a brožur přes reklamní předměty až po webové stránky. Proškolíme vaše zaměstnance a naučíme je se značkou pracovat.
Měření, testování a zpětná vazba
Pokud se značkou již nějakou dobu pracujete, určitě vás bude zajímat, jak ji vnímají klienti a jak na ně působí, zkrátka, jak vaše značka funguje. Do velké míry je to samozřejmě subjektivní, přesto existují nástroje, které nám umožňují získat cennou zpětnou vazbu.
Obvykle pracujeme s online průzkumy, které nám pomáhají zjistit, zda si klienti značku pamatují, jak na ně působí, zda o ní už slyšeli, apod. Pokud máte zájem o testování stávající značky, určitě se nám ozvěte.
Zaujaly vás naše služby?
Poptejte nás