TisknuLevne.cz
Náplň do tiskárny dojde vždy, když je to nejméně potřeba. Proto je tu TisknuLevne.cz a jejich stovky poboček po celé České republice nebo expresní doručování až ke dveřím. Aby lidé o této možnosti věděli, jsou tady modrá a zelená, které to chtějí vykřičet do světa.
Poptejte násKomunikační koncept
TisknuLevne.cz je jedničkou na trhu v prodeji originálních i kompatibilních náplní do tiskáren. Pozici si vybudovali nejen širokou nabídkou produktů, ale především servisem, který svým zákazníkům nabízí.
Udržet pozici č. 1 je však těžké, a tak bylo potřeba ukázat, že když dojde v tiskárně náplň, řešení je jednoduché. A je skoro na cestě.
Modelování postav
Když bylo jasné, co chceme říct, přišla chvíle řešit, jak to chceme říct. Možností bylo spousta, ale rozhodli jsme se pro vytvoření postav, které na nějakou dobu pomůžou zvýraznit a odlišit komunikaci celé značky.
Pustili jsme se tak do modelování 3D postav, které dostanou i hlavní roli ve spotech. Nejprve jsme definovali jejich charakter. Modrý bude takový klidný, který vše zařídí. Nemusí se předřít, proto nakupuje online a v klidu si počká do druhého dne.
Pak je tu Růžová, která nečeká do druhého dne. Když chce něco vytisknout, bude to mít hned. Tak si zaskočí na jednu z více než stovky poboček a vybere si zde.
Spuštění kampaně
Od zadání ke spuštění uteklo pouze 7 týdnů. Podařilo se vytvořit koncept, dát modelům charakter, hlas i je ztvárnit a nakonec připravit i dva spoty včetně bumperů.
Kromě onlinu se totiž Modrý a Růžová pohybují v Praze po tramvajích, narazit na ně můžete i na koupališti v Čestlicích nebo na prodejnách TisknuLevne.cz.
Nejčastěji se s nimi ale setkáte online. Ať už ve videu nebo jednom z mnoha bannerů, kde vám ukazují, že pokud máte problém s tiskárnou, mají za sebou tým profíků, kteří vám se vším pomůžou.
Animované video
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás