Panos
Na rozvoji brandu Panos pracujeme již řadu let. Pomohli jsme přenést původně belgický komunikační koncept do českého, slovenského a maďarského prostředí.
Poptejte násKomunikační kampaň
Panos je řetězec kaváren a bageterií působící zejména v Belgii a Francii. Značku zaštiťuje skupina La Lorraine, jeden z největších evropských výrobců pečiva. Vizuální identitu značky nastavila agentura Squaremelon a my jsme se ujali aplikace jejich konceptu do zemí střední Evropy.
Do úkolu jsme se zakousli s chutí a vzešel z toho nový claim Vypečeně dobré..., který cílí na českého zákazníka. Ve vypečeném duchu probíhá i komunikace, kdy příběh značky rozvíjíme pomocí vykutálených produktů.
Vizuální styl kampaně je postaven na fotkách produktů v kombinací s ilustrací.
„Vypečeně dobré..."
Firemní hodnoty
Značka Panos má dlouhodobě budovanou firemní kulturu, která vychází především z jejích hodnot. Ty bylo třeba přenést do českého prostředí a doručit je k zákazníkům i zaměstnancům.
Jejich vizuální podobu jsme ztvárnili za pomoci vypečených produktů a kromě série vizuálů jsme je představili i formou animovaného videa.
Animovaný spot
Firemní hodnoty jsme představili i v sérii animovaných spotů.
Prodejny
Menuboardy, výlohy, info TV, etikety, letáčky nebo i oblečení pro personál. To vše jsme obstarali a dodali na míru pro jednotlivé prodejny.
Každá prodejna je v našem pojetí unikátní. Pro každou výlohu jsme použili ilustrace památek a zajímavostí z okolí, tak abychom pozitivně zaujali místní.
Prodejnám a pobočkám zajišťujeme full servis, kromě grafických návrhů dodáváme tiskové materiály, výrobu, zajišťujeme polepy a další instalace.
Spotřebitelské soutěže
Do roku 2017 jsme pro Panos pracovali na pravidelných vánočních soutěžích. Realizovali jsme několik konceptů, například Vánoční jízdu, soutěž postavenou na stíracích losech. Dosáhnout výhry nebylo těžké - vyhrával každý los. Soutěže tohoto typu jsou velmi úspěšné a slouží jako výborná podpora prodeje.
Dalším úspěšným konceptem byla adventní soutěž na Facebooku. Každý den jsme odkrývali jedno pole z adventního kalendáře s výhrou. Tu získal soutěžící, který nejpřesněji odpověděl na naši vypečenou otázku.
„Vánoční jízda"
Guerilla
V okolí jinonické pobočky Panosu bylo velmi zanedbané prostředí. Špinavé, počmárané zdi, poničené lavičky, oprýskané podchody. Napadlo nás s tím něco udělat a zvolili jsme guerillovou kampaň.
To se však nesmí a proto jsme ji samozřejmě nerealizovali;) Jak to nedopadlo, se můžete podívat zde v galerii.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás