Medor
Moderní technologie pomáhají efektivnějším nastavení procesů, a firmám tak šetří hodně peněz. Své o tom ví i náš klient Medor, který poskytuje farmaceutickým a FMCG firmám CRM řešení včetně automatizovaného reportingu. Ke kvalitnímu produktu potřebovali postavit silnou značku, která bude úspěšná na českém i zahraničním trhu.
Poptejte násVizuální styl
Medor sice působí na trhu už 17 let, přesto náš nový klient neměl své pevné místo mezi ostatními značkami. Pro začátek jsme si s klientem definovali hodnoty, vizi a poslání značky, které jsme doplnili o detailní analýzu konkurence a cílové skupiny.
"Medor - We are technology for your business"
Pomalu se nám v hlavách začala rodit pozice, kterou by měl Medor na trhu zastávat. Jejich pečlivost a pro zákaznický přístup ke klientům, jasně směřoval k archetypu pečovatele. Na základě získaných informací jsme zpracovali moderní vizuální styl se 3D modely v hlavní roli.
Online
Medor má své silné obchodní oddělení, abychom jim dokázali pomoci navázat nové spolupráce a připravit lepší pozici pro obchodní zástupce, zaměřili jsme se v online prostoru na získávání relevantních leadů prostřednictvím nového blogu. Díky úspěšnému působení klienta v několika evropských státech, primárním jazykem pro komunikaci se stala angličtina.
Kromě blogu v rámci komunikační strategie využíváme e-mail marketing, který nám pomáhá rozvíjet vztahy se zákazníky.
Sociální sítě
Samozřejmostí jsou dnes už i sociální sítě. Na základě person a komunikačních cílů jsme se pustili do Facebooku a LinkedInu. Každá platforma má pro nás odlišné cíle. Jsme tak schopni zacílit na manažery, kteří mají rozhodující pravomoce, stejně tak jednotlivé obchodní zástupce a reprezentanty, kteří by CRM systém každý den používali.
Design charakterů
Vytvořili jsme několik charakterů, které odpovídají typickým zákazníkům i jednotlivým zaměstnancům Medoru. Ti nám pomáhají v komunikaci naplňovat strategii a jednoznačně odlišují klienta od konkurence.
Zároveň nám dávají spoustu příležitostí využití v konkrétních situacích, které vychází z dlouhodobé komunikační strategie. Kromě přímých sdělení jednotlivých zástupců firmy nebo jejich klientů můžeme modely využívat pro komunikaci všech konkurenčních výhod.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás