Lučina
Spotřebitelská soutěž musí nabídnout opravdový zážitek. A proto si výherci soutěže, kterou jsme nachystali pro Lučinu, užili víkendový pobyt na farmě.
Poptejte násSpotřebitelská soutěž
Nejen koncept soutěže, ale i výhry mohou být kreativní. Spolu s Lučinou jsme tedy vyzkoušeli soutěž o víkendové pobyty na farmě. A měli jsme úspěch. S minimální propagací se nám podařilo oslovit desítky tisíc zákazníků. Základem byla jednoduchá mechanika, kdy stačilo koupit 3 balení Lučiny a vyplnit formulář na soutěžním webu.
Propagace soutěže byla řešena pouze formou POS materiálu v několika supermarketech.
„Vyhraj pobyt na farmě"
Klíčový vizuál
Pro kampaň jsme navrhli vizuál, ze kterého příroda a farmaření přímo dýchá. Ten jsme aplikovali hlavně na soutěžní web a POS materiály.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás