Král sýrů
Král Sýrů nás opakovaně oslovil s přípravou spotřebitelských soutěží, které představují jejich produkt jako vhodný doplněk k vínu. Proto jsme se rozhodli umožnit zákazníkům návštěvu vinného sklípku.
Poptejte násSpotřebitelská soutěž
Soutěž byla pojata velkoryse, celkem se rozdalo 100 víkendových pobytů v moravském vinném sklípku. Úkol pro zákazníky byl jednoduchý - koupit dva produkty od Krále Sýrů a navštívit soutěžní microsite. Tam zákazník jednoduše vložil soutěžní kódy a když se na něj usmálo štěstí, mohl se vydat do vinného sklípku.
Celkově se nám podařilo oslovit řádově stovky tisíc zákazníků po celé ČR a Slovensku.
„Vyhrajte víklend ve vinném sklípku s Králem Sýrů!"
Sales promotion
Kampaň byla komunikována v řadě retailových řetězců napříč Českou republikou a Slovenskem. Pro tyto účely jsme navrhli sérii POS materiálů, letáky a promostánky. Kampaň byla zakončena na akci Vinař roku, které byl Král Sýrů partnerem.
V rámci spolupráce s Králem Sýrům jsme připravovali řadu dalších materiálů souvisejících s podporou prodeje. Eventovou část zajistila agentura Advenio.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás