HARTMANN – RICO
Být více než 200 let na trhu a držet se na pozici leadera znamená mít vizi, důvěru a schopnost neustále přizpůsobovat nabídku aktuálním i budoucím potřebám svých zákazníků. K tomu neodmyslitelně patří pozorné sledování trendů a umění přicházet s novými myšlenkami a nápady. Společnost HARTMANN – RICO nás tak oslovila s úkolem zpracovat interní komunikační kampaň k projektu Banka Nápadů, jehož cílem je motivovat zaměstnance přicházet s nápady na inovace.
Poptejte násKoncept instituce
Kreativní znamená funkční. Nemuseli jsme tak při vytváření konceptu chodit daleko a využili jsme samotný název projektu. Předělali jsme tradiční instituci banky na Banku Nápadů, kterou budou mít zaměstnanci více než rádi. Banka nápadů má i svoji standardní bankovní radu, kterou tvoří management společnosti a zhodnocuje nápady zaměstnanců.
„Tvoje idea = Tvoje ideální příležitost"
Zaměstnanci na home office
V období, kdy jsme spuštění Banky Nápadů plánovali byla zavedena různá vládní omezení.Museli jsme tak počítat s variantou, kdy bude projekt představen zaměstnancům přímo v kanceláři, ale i s možností, že vše proběhne online, protože zůstane v platnosti nařízení práce z domova. S blížícím se termínem bylo jasné, že půjdeme cestou online. HARTMANN – RICO využívá vlastní komunikační kanály, které nám usnadnily přístup k více než šesti stovkám zaměstnanců, kterých se projekt týká.
Nový vizuální styl
Kromě různých nařízení procházela společnost HARTMANN – RICO kompletním rebrandingem, který bylo třeba precizně zohlednit i v interní komunikační kampani Banka Nápadů. Kromě loga projektu jsme připravili pro zaměstnance i několik brandovaných produktů, které každý zaměstnanec dostal v rámci tzv. balíčku inovátora. Ten obsahoval i příručku se spoustou tipů, jak se dostat k nápadu na inovaci a úspěšně ji v rámci firmy realizovat.
„Průběh celé spolupráce s agenturou Creative Heroes na projektu Banka nápadů byl zcela bezproblémový. Při spolupráci jsme ocenili zejména profesionalitu, flexibilitu a ochotu zapracovat veškeré interní požadavky. Banka nápadů byla pilotním projektem, ve kterém byl uplatněn nový rebranding společnosti, což s sebou přinášelo pro obě strany mnoho nových situací a požadavků, které bylo nutné zohlednit při tvorbě interní komunikační kampaně. Projekt byl po spuštění mezi zaměstnanci kladně přijat a během prvního kvartálu po spuštění projektu jsme obdrželi více než dvě desítky nápadů."
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás