Coca-Cola
Jeden z nejznámějších nápojů na světě oslavil v roce 2021 významné výročí. 50 let na českém a slovenském trhu. V rámci oslav se Coca-Cola HBC rozhodla rozdělit o radost se zákazníky, pro které jsme společně připravili spotřebitelskou soutěž.
Poptejte nás50 let v Česku a Slovensku
Plány na oslavy se začali chystat už na konci loňského roku, kdy nás Coca-Cola HBC oslovila s nabídkou účasti na plánovaných soutěžích. Tentokrát nebylo třeba vymýšlet koncept soutěže, zaměřili jsme se spíše na mechaniku a doručení sdělení k zákazníkům.
Abychom motivovali zákazníky k většímu zapojení do soutěže a šíření povědomí o soutěži mezi jejich známými, implementovali jsme mechaniku s motivací za doporučení, které zvyšuje šanci na výhru.
Týdenní dovolená a nákupy
V termínu probíhalo několik soutěží zároveň, my jsme zpracovávali jednu z největších, která probíhala v prodejnách Ahold, se kterými souvisely i denní výhry. Každý den jeden ze soutěžících vyhrál poukázku v hodnotě 5 000 Kč na nákup v prodejnách Ahold.
Kromě denních výher jsme rozdávali i týdenní výhry v podobě pronájmu stylového karavanu včetně tankovací karty. Během měsíce jsme udělali radost čtyřem výhercům, kteří v srpnu a září mohli vyrazit na dovolenou se svými blízkými.
Microsite
Po schválení konceptu jsme se pustili do přípravy soutěžní stránky, kde byla možnost online registrace do soutěže i zapojení pomocí SMS. Celá stránka vycházela ze stylu značky Coca-Cola (ačkoliv mezi soutěžní produkty patřila i Fanta či Sprite).
Online komunikace
Ke stránce jsme připravili několik bannerů, které jsme nasledně využívali primárně na sociálních sítích, soutěžních skupinách či obsahové síti vyhledávačů. Během měsíce jsme o soutěži dali vědět stovkám tisíc lidí v České republice. Využili jsme i speciálního cílení v okolí hypermarketů Ahold, abychom využili rozpočet na online aktivity maximálně efektivně.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás