Cinema City
Valentýnská kampaň pro Cinema City byla v roce 2018 v naší režii. Kampaň běžela v pěti zemích a její součástí byl klíčový vizuál a spot, který byl k vidění na sociálních sítích i v kinech.
Poptejte násKreativní koncept
Jako filmoví fanoušci jsme se rádi podíleli i na Valentýnské kampani 2019. Naším úkolem bylo připravit klíčový vizuál a spot, který měl za úkol propagovat valentýnskou soutěžní aplikaci.
Na základě zadání jsme připravili pět variant kreativního řešení, z nichž si klient vybral koncept "Rande jako z filmu." Tento komunikační koncept byl použit v pěti zemích, kde Cinema City působí (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Izrael).
„Rande jako z filmu"
Klíčový vizuál
Minimalistický vizuál představuje pár, který tráví rande návštěvou kina. Inspirací pro vizuál nám byl filmový plakát.
TV spot
Kromě kreativního řešení jsme zajistili kompletní produkci spotu. Naše práce zahrnovala scénář, storyboard, casting, produkci, natáčení i postprodukci.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás